Alla inlägg under juni 2008

Av Gunilla - 26 juni 2008 07:38

Min man och jag gör i ordning utbyggnadens övervåning. Vi sätter panel på väggarna, målar och har oss. Inte mycket tid och ork över för stickning eller annat. Men idag ska vi faktiskt sätta panel i mitt alldeles egna "pysselrum." Där ska jag ha symaskinen, strykbrädan, vävstolen och alla mina garner och tyger! Dessutom ska vi göra i ordning ett hörn för tvätten som ska vikas och strykas - det ser jag fram emot! Just nu tar man tvätten från linan och sedan vet man inte var man ska lägga den tills man har tid att lägga in den i skåpen.

Nej, slut på frukostrasten - back to work :) 

Av Gunilla - 20 juni 2008 06:41

Glad Midsommar på er allihop!


Inte mycket handarbetat på sista tiden, skolavslutningar och sånt tog en massa tid och kraft... Nu är det sommarlov och ledigt så snart börjas det igen.

Ovido - Quiz & Flashcards