Alla inlägg under oktober 2008

Av Gunilla - 15 oktober 2008 17:42

Ja, som rubriken antyder... här är det mycket, nu...


Tack Dockmamman för att du saknat mig :) Jag har saknat dig också! Du har en så mysig blogg.


Ja, jag är nästan klar med Shaun the sheep-mobilen till kusinbarnet - och det är på tiden, bebisen borde komma när som helst! Men, sjuka barn, byggande på huset och jobb (!) har ju kommit ivägen för favorithobbyn! De sista två veckorna har jag tillbringat kvällarna med en snuvig och febrig dotter i knät. Nu har hon varit första dagen på dagis på en hel vecka idag. Det hade gått jättebra och eftersom det var "ur-och-skur" -dag har de tillbringat förmiddagen ute. Hon hade knallat på som inget hänt och varit jättetuff!

Jag har dessutom gjort en utbildning för jobbets räkning och utbildar nu kollegorna (dvs - jag sitter och finns till hands om de behöver mig...) Det har gjort att jag i alla fall kunnat sitta och sticka på en mysig halsduk...

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards